Veelgestelde vragen en antwoorden
Vind antwoorden op veelgestelde vragen. Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken om het exacte antwoord op jouw vraag te vinden.
Mijn lidmaatschap en profiel
Hoeveel moet ik betalen voor een Premium lidmaatschap?
Wij bieden nu een grote verscheidenheid aan prijsklassen aan en we accepteren ook verschillende buitenlandse valuta voor een Premium lidmaatschap. Log in op je account en selecteer Upgrade op de navigatiebalk om onze huidige prijzen te zien. Let op: voor jouw gemak zal ons systeem automatisch je abonnement hernieuwen totdat je deze annuleert. Als je op enig moment je abonnement wilt stopzetten, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Ons doel is om jou als een actief en blij lid aan onze online community deel te laten nemen. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten.
Hoe zorg ik ervoor dat mijn profiel de juiste stad toont?
Sommige postcodes worden voor meer dan een stad gebruikt. Je kunt de stad in je profiel wijzigen door naar "Account Bewerken" in het "Mijn Account" gedeelte van het gebruikers dropdown menu te gaan (de verlengde taakbalk in de mobiele versie), aan de rechterkant van je scherm als je ingelogd bent. Daar klik je op de "Mijn profiel beschrijving" link waarna je de juiste optie kiest in het drop-down menu. Je kunt de postcode ook handmatig invoeren. Vergeet niet om op "Update" te klikken nadat je de wijziging hebt doorgevoerd.
Hoe kan ik het aangegeven geslacht in mijn profiel wijzigen?
Je kunt het aangegeven geslacht in je profiel wijzigen door op de "Account Bewerken" optie te klikken in het gebruikers dropdown menu (de verlengde taakbalk in de mobiele versie), aan de rechterkant van je scherm als je ingelogd bent. Vanaf daar klik je op de "Mijn profiel omschrijving" link en selecteer je de juiste optie in het drop-down menu. Vergeet niet om op "Update" te klikken nadat je de wijziging hebt doorgevoerd.
Is deze site gratis?
De basisdienst is gratis. Hiermee kun je een account aanmaken, je profiel en foto's uploaden, tot tien flirts versturen naar tien verschillende leden en in onze database zoeken naar iemand met wie je in contact zou willen komen. Dit is allemaal beschikbaar zonder dat je ook maar een cent betaalt. Als je besluit dat je wilt upgraden, vragen we inderdaad een vergoeding.
Hoe kan ik mijn voorkeuren wat betreft mijn contacten updaten?
Je kunt de voorkeuren wat betreft je contacten updaten door op "Mijn account" in het gebruikers dropdown menu te klikken (de verlengde taakbalk in de mobiele versie), rechtsbovenin je scherm als je ingelogd bent. Vanaf daar klik je op de "Berichtenfilter" link. Vergeet niet om op "Update" te klikken nadat je de wijzigingen hebt aangebracht.
Mijn wachtwoord werkt niet, of ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Als je wachtwoord niet werkt:
Wij stellen voor dat je je wachtwoord kopieert en plakt. Zorg ervoor dat de cookie instellingen in je browser niet hoger zijn ingesteld dan gemiddeld hoog. Probeer ook de cookies en tijdelijke bestanden uit je browser te wissen.
Als geen van deze oplossingen werkt of als je gewoon je wachtwoord vergeten bent, kun je je wachtwoord opnieuw instellen door te klikken op ”Wachtwoord vergeten?” wanneer je je aanmeldt op de website. Vervolgens word je verzocht om het e-mail adres in te voeren waarmee je je bij ons hebt aangemeld. Je zal dan een mail ontvangen met een link waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen. Klik erop en vul je nieuwe wachtwoord in.
Hoe verander ik mijn e-mailadres?
Je kunt je e-mailadres wijzigen door naar de "Mijn account" optie te gaan in het gebruikers dropdown menu (de verlengde taalkbalk in de mobiele versie), rechts bovenin je scherm. Vanaf daar klik je op de "Email wijzigen" link en voer je je nieuwe e-mailadres in. Vergeet niet om op "Update" te klikken nadat je de wijziging hebt doorgevoerd.
Hoe deactiveer ik mijn gratis account?
Waarschuwing!
- Betaalde premium leden, als je je profiel deactiveert verlies je alle premium functies, tenzij je heractiveerd voordat je premium lidmaatschap verloopt!
- PremiumPlus leden, als je je PremiumPlus account deactiveerd, verlies je al je PremiumPlus functies, zelfs na een heractivering.
- Als je je gratis account wenst te annuleren kun je naar de "Deactiveer Account" pagina gaan.
Het deactiveren van je account betekent dat niemand in staat zal zijn om je profiel te bekijken en je zult ook niet langer berichten kunnen ontvangen van andere leden.
Waarom is er iets in mijn profiel afgewezen?
Er kunnen een aantal redenen zijn waarom iets dat je hebt toegevoegd aan je profiel is afgewezen.
- Je hebt aanstootgevende of beledigende taal gebruikt
- Je hebt een veld niet goed ingevuld
- Je hebt een e-mailadres, telefoonnummer of huisadres toegevoegd (wat we om veiligheidsredenen niet kunnen toelaten).
Het lijkt erop dat mijn ingevoerde profielinformatie niet wordt opgeslagen.
Zorg ervoor dat je op de Update knop klikt. Deze vind je onderaan elke pagina waar je wijzigingen aanbrengt.
Waarom hebben jullie zoveel informatie nodig?
Om jou te helpen je beste match te vinden, maar ook om jouw match jou te laten vinden, vragen we zoveel mogelijk informatie over jouw persoonlijkheid en kijk op het leven. Probeer het zo te zien: als je op een blind date gaat wil je toch ook iets weten over degene die je gaat ontmoeten... toch? Hierdoor kunnen wij de vriend worden die jou en je date koppelt, terwijl we je tegelijkertijd duizenden opties bieden om uit te kiezen.
P.S. Een foto waarop je glimlacht is een heel hulpvol middel
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Als je je wachtwoord wilt wijzigen moet je op "Mijn Account" in het gebruikers dropdown menu klikken (de verlengde taalkbalk in de mobiele versie), aan de rechterkant van je scherm als je ingelogd bent. Vanaf daar klik je op de "Wachtwoord Wijzigen" link.
Er wordt je dan gevraagd om een nieuw wachtwoord te kiezen (die je een tweede keer dient in te voeren om typfouten te voorkomen).
Hoe kan ik mijn oude account opnieuw activeren?
Om je account opnieuw te activeren ga je naar de site en log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
Mijn foto's en video's
Hoe kan ik een foto/video van mezelf uploaden?
Klik hier om een foto te uploaden en vervolgens op de knop: "Klik hier om foto's te uploaden" of "Upload of neem een foto" als u een mobiele telefoon gebruikt.
Hoe verwijder ik een foto?
Als je een openbare foto wilt verwijderen ga je naar "Mijn Foto's" in het gebruikers dropdown menu (de verlengde taakbalk voor de mobiele versie), aan de rechterkant van het scherm wanneer je bent ingelogd. Daar zal je je profielfoto en andere foto's zien. Als je een van de foto's wenst te verwijderen, klik je op de betreffende foto. Je ziet dan de geselecteerde foto groter en de verschillende opties eronder. Selecteer "Verwijder afbeelding" en klik op de "Afbeelding verwijderen" knop in het dialoog. Om af te sluiten klik je op de X in de rechter bovenhoek van de foto. Je zult nu zien dat de foto niet langer deel uitmaakt van je openbare foto's.
Wij hopen dat deze je informatie geholpen heeft. Zo niet, laat ons dan weten welke afbeelding je wilt verwijderen en wij doen het graag voor je.
Hoe kan ik een foto/videogalerij aanmaken?
Om een fotogalerij te maken klik hier
Om een videogalerij te maken klik hier
Hoe stel ik mijn profielfoto in?
Na het uploaden van een foto en zodra deze is goedgekeurd (alle foto's worden gecontroleerd door een lid van ons team, wat betekent dat we misschien de foto bijsnijden of af kunnen afkeuren als het ongeschikt blijkt voor de site) kun je de foto selecteren als profielfoto.
Klik op "Mijn Foto's" in het gebruikers dropdown menu (of in de verlengde werkbalk van de mobiele versie), aan de rechterkant van het scherm wanneer je bent ingelogd. Daar zul je je foto's zien. Klik op de foto die je wenst te gebruiken als je hoofdprofielfoto. De geselecteerde foto wordt groter en de verschillende opties worden eronder weergegeven.
Selecteer "Kies deze foto als mijn profielfoto". Je kunt trekken aan de zijden van het veld om zoveel of zo weinig van de geselecteerde foto weer te geven als je wilt. Klik op "Opslaan" rechtsonder de foto. Vervolgens klik je op de X in de rechterbovenhoek van de foto om af te sluiten. Je foto zal vervolgens door ons team worden beoordeeld.
Vergeet niet dat de bestandsgrootte van de foto niet groter mag zijn dan 5MB en dat alle foto's worden omgezet in JPG formaat. Je zult nu alle foto's zien die je hebt toegevoegd en die al zijn goedgekeurd. Selecteer degene die je wilt gebruiken als je belangrijkste profielfoto. Klik op "Neem deze foto als mijn profielfoto". Vergeet niet dat het fotoformaat minimaal 400x400 pixels groot moet zijn om bruikbaar te zijn als je profielfoto. Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat het een foto moet zijn waar jij op staat.
Het lukt me niet om mijn foto naar de site te laden.
Verifieer alsjeblieft dat je afbeelding groter dan 400x400px en kleiner dan 400x400px (hoogte en breedte) is. Het bestand moet in JPG, GIF, PNG of BMP aangeleverd worden. Als je nog steeds problemen ondervindt terwijl je foto aan de bovengenoemde criteria voldoet, kun je contact met ons opnemen. Laat ons weten welke browser je gebruikt en welke foutmelding je ontvangt als je de afbeelding probeert te uploaden.
Website functionaliteit (email, flirt)
Waarom kan mijn gebruikersnaam niet worden gebruikt in de chatroom?
Onze chatrooms zijn aangesloten op ons systeem via een derde chatroom partij waar al een gevestigd ledenbestand actief is. Het is mogelijk dat een van de leden aldaar jouw gebruikersnaam en / of schermnaam in gebruik heeft. Als je huidige Nederland Datingsite gebruikersnaam al bezet is, zullen we een alternatieve gebruikersnaam aanbieden die uitsluitend binnen het chatgedeelte kan worden gebruikt. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak maar het zal geen invloed hebben op je overige interacties op de website.
Hoe kan ik meldingen / nieuwsbrieven van jullie site stopzetten?
Klik hier om de meldingen stop te zetten.
Hoe kan ik iemand toevoegen of verwijderen uit mijn "vind ik leuks"?
Om toe te voegen:
Bezoek het profiel van het betreffende lid en klik op “Leuk vinden”. U vindt deze knop onder zijn of haar hoofdfoto, aan de linkerkant van uw scherm (als u kijkt naar het profiel van dit lid).
Om te verwijderen:
Bezoek het profiel van het betreffende lid en klik op “Leuk vinden”. Het icoon van dit lid verandert dan van kleur en u verwijdert dan dit lid succesvol uit uw "Leuk lijst". Klik vervolgens op “Verwijder de gebruiker uit de Leuk lijst”. Deze is te vinden in het bovenste gedeelte van het pop-up scherm. U kunt ook uit uw “Leuk lijst” verwijderen door naar “Mijn lijsten” te gaan. Deze optie bevindt zich aan de rechterkant van het scherm als u ingelogd bent. Vanaf daar kunt u klikken op de "Mijn leuks" link. Selecteer het lid dat je wilt verwijderen en klik op "Verwijderen" of "Verwijderen geselectueerd"
Hoe kan ik een bericht versturen?
Je kunt berichten sturen naar elke gebruiker op de site als je een volledig lidmaatschap hebt. Om een bericht te sturen klik je simpelweg op "Bericht", deze optie vind je direct onder de profielfoto van het lid, links in je scherm (kijkend naar het profiel van de gebruiker). Voer het onderwerp en de berichttekst in en druk op "Verzenden".
Om een privebericht te versturen per mobiel, klik je op het “Stuur een snel privebericht” balkje, onder de foto van het lid dat je een bericht wilt sturen. Nadat het vakje wordt vergroot, schrijf je je bericht en druk je op “Bericht versturen” eronder.
Hoe kan ik een gebruiker blokkeren voor het verzenden van prive berichten?
Om de mogelijkheid tot het versturen van prive berichten naar jou voor een bepaalde gebruiker te blokkeren, klik je op "Blokkeer". Deze optie vind je onder de profielfoto aan de linkerkant van je scherm (kijkend naar het profiel van het lid). Vervolgens heb je de mogelijkheid om een reactie toe te voegen die zichtbaar zal zijn voor jou en het lid dat je wenst te blokkeren. Of je nu een bericht wilt achterlaten of niet, je zult moeten klikken op "Insturen" om dat lid te blokkeren. Hij of zij zal dan niet meer in staat zijn om jou berichten te sturen.
Op je mobiel open je het “Meer” menu onder de “Leuk” knop. Klik vervolgens op Melden/Rapporteren waar je kunt kiezen om een lid te blokkeren of melden voor misbruik. Als je misbruik wilt melden, kun je een opmerking toevoegen die alleen maar zichtbaar zal zijn voor jou en de beheerders van de website.
Waar vind ik mijn flirts?
Deze vind je in je inbox, net als gewone prive berichten.
Hoe kan ik een flirt versturen?
Elk lid (basis of volledig) kan flirts versturen naar andere gebruikers. Om een flirt te sturen klik je simpelweg op "Flirt". Deze optie vind je direct onder de profielfoto van een lid en links in je scherm (kijkend naar het profiel van de gebruiker). Je hebt de keuze uit flirts uit de volgende categorieën: IJsbrekers, Humoristisch, Passioneel of Expressief. Bekijk de selectie onder elke categorie door te klikken op het blauwe kopje. Kies de gewenste flirt door erop te klikken en vervolgens op "Verzenden" te drukken.
Om de flirt te versturen via de mobiele versie, klik je simpelweg op de "Flirt" knop, direct onder het gekozen lid zijn/haar hoofdfoto aan de linkerkant (desktop) of het midden (mobiele versie) van je scherm (als je de foto bekijkt van het betreffende lid)
Abonnementen en lidmaatschappen
Voordelen voor uitgelichte leden:
- Je profiel wordt getoond op de voorpagina.
- Je krijgt meer bezoekers op je profielpagina.
- Uitgelichte leden krijgen tien keer zoveel berichten.
- Uitgelichte leden worden als eerste getoond in zoekopdrachten.
- Je krijgt een 'Uitgelicht" icoon op je profiel.
- Een wisselend uitgelicht groot profiel op de hoofdpagina.
- Je kansen worden aanzienlijk vergroot.
- Je kunt andere leden laten zien dat je het meent.
Waaruit bestaat een gratis lidmaatschap?
Met een gratis lidmaatschap kun je een profiel aanmaken, foto's uploaden, zoeken naar andere singles in je regio en flirts ontvangen en versturen. Wij zijn continu aan het uitbreiden en nieuwe functies aan het toevoegen.
Hoe zal mijn heffing verschijnen op mijn creditkaart of bankafschrift?
Dit is hoe je heffing zal verschijnen op je creditkaartafschrift: 24-7help.net
Hoeveel moet ik betalen voor een Premium lidmaatschap?
Wij bieden nu een grote verscheidenheid aan prijsklassen aan en we accepteren ook verschillende buitenlandse valuta voor een Premium lidmaatschap. Log in op je account en selecteer Upgrade op de navigatiebalk om onze huidige prijzen te zien. Let op: voor jouw gemak zal ons systeem automatisch je abonnement hernieuwen totdat je deze annuleert. Als je op enig moment je abonnement wilt stopzetten, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Ons doel is om jou als een actief en blij lid aan onze online community deel te laten nemen. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten.
Waar kan ik mijn factureringsgeschiedenis vinden?
Je facturingsgeschiedenis bekijken? Klik hier
Mijn creditcard wordt steeds geweigerd
Controleer alsjeblieft bij de bank die de creditcard/betaalpas heeft verstrekt of ze de transactie niet blokkeren. Je kunt ook een andere kaart proberen.
Hoe komt het dat ik twee keer gefactureerd ben deze maand?
Op het lidmaatschapsformulier wordt vermeld dat, als je niet annuleert voordat je proefperiode eindigt, je lidmaatschap wordt omgezet in een lidmaatschap voor 30 dagen tegen een vergoeding van na de proefperiode. Het spijt ons als je dat hebt gemist op het formulier. Laat het ons gerust weten als je nog andere problemen hebt of als iets onduidelijk is.
Met wie kan ik contact opnemen over mijn betaalde lidmaatschap?
Je kunt ons bereiken via de Live chat op 24-7help.net of ons mailen via onze ¨Contact opnemen¨ link onderaan de pagina. We helpen je graag bij welke vraag je ook mag hebben.
Hoe zeg ik mijn betaalde lidmaatschap op?
Om je betaalde abonnement te annuleren, klik hier of bezoek 24-7help.net
Waarom kan ik het lidmaatschapsformulier niet invullen?
Zorg ervoor dat de cookie-instellingen van je browser niet hoger staan ingesteld dan gemiddeld hoog. Zorg er ook voor dat je niets anders invoert dan letters en standaard leestekens.
Diversen
Online veiligheidstips
DE EERSTE ONLINE ONTMOETING
Wees voorzichtig met de informatie die je geeft. Verstrek nooit je achternaam, e-mailadres, persoonlijk websiteadres, huisadres, telefoonnummer, de plaats waar je werkt of andere identificerende informatie in je profiel of in je eerste e-mails. Als iemand probeert druk uit te oefenen of je te misleiden tot het verstrekken van persoonlijke informatie, stop het contact met die persoon.
NAARMATE JE ELKAAR BETER LEERT KENNEN
Vertrouw op je gevoel, wees voorzichtig en kies zorgvuldig. Als je correspondeert, wees alert op vreemd gedrag of inconsistenties. Stel vragen en zorg ervoor dat je tevreden bent met de antwoorden. Als je denkt dat iemand liegt dan doet diegene dat waarschijnlijk ook. Onthoud gespreksonderwerpen. Als een persoon de neiging heeft om het gesprek te sturen in de richting van ongewenste thema's, kap het af. Neem alle tijd die je nodig hebt voor je overgaat naar een persoonlijkere relatie.
ALS ER WEDERZIJDSE INTERESSE IS
Foto's kunnen je helpen om een beter beeld te krijgen van iemand. Vraag om foto’s van je nieuwe vriend in verschillende omgevingen zoals op het werk, in zijn/haar vrije tijd, enz. Laat de andere persoon geleidelijk je vertrouwen winnen. Verwar interesse niet met vertrouwen. Je nieuwe vriend moet het vertrouwen winnen door zich steeds eerzaam en oprecht te gedragen. Word niet te vroeg persoonlijk of intiem met iemand. Door de wens om iemand te vinden is het zeer gemakkelijk om jezelf te laten geloven dat je iemand beter kent dan je in werkelijkheid doet, dus neem de tijd.
JE VERVOLGT CONTACT
Praten via de telefoon kan je een beter beeld geven van je nieuwe vriend zijn/haar persoonlijkheid, sociale vaardigheden en karakter. Bel vanuit een telefooncel of vanaf een telefoon met geblokkeerde nummerweergave tot er absoluut vertrouwen is. Luister naar de persoon die je wilt leren kennen en besteed veel aandacht aan zowel wat ze zeggen als wat ze doen. Stel vragen en zorg ervoor dat je tevreden bent met de antwoorden.
JE DENKT OVER EEN ONTMOETING
Ontmoet iemand wanneer JIJ er klaar voor bent, niet omdat je je onder druk gezet voelt! Elke vorm van druk om iemand te ontmoeten moet een grote rode vlag voor je zijn - niet tolereren. Wees niet bang om van gedachten te veranderen over een ontmoeting. Als iemand discussieert over een ontmoeting, je van gedachten probeert te veranderen, of je onder druk zet, moet je de ontmoeting NIET aangaan. Een gevoelig persoon zal altijd de risico’s begrijpen die verbonden zijn met online dating en jouw voorzichtigheid respecteren.
DE AFSPRAAK
Probeer als eerste ontmoeting een dubbeldate of groepsafspraak te plannen. Vertel altijd iemand waar je naartoe gaat en wanneer je weer terug bent en laat de naam en het telefoonnummer van degene met wie je uitgaat achter bij deze persoon. Laat je date je nooit ophalen. Als je halverwege de afspraak besluit samen ergens anders heen te gaan, rijd dan zelf. Ontmoet op een veilige, openbare plek. Spreek NIET af in jouw woning of in die van je date. Zorg dat je veilig bent. Er zal later tijd zijn om je samen af te zonderen.
Wanneer je afspreekt buiten jouw regio: Als je in tijdnood raakt, regel je eigen vervoer en accommodatie en houd die informatie voor jezelf. Spreek niet af in het hotel waar je verblijft. Als de gekozen locatie voor de afspraak onveilig of ongeschikt lijkt te zijn, ga terug naar je hotel. Zorg er altijd voor dat iemand weet wat je plannen zijn en dat diegene jouw contactgegevens heeft. Neem, als het mogelijk is, altijd een mobiele telefoon mee.
Maak je zorgen als je date je nooit laat kennismaken met collega's, vrienden of familie of als ze er heel anders uitzien dan de foto’s die ze online hebben geplaatst.
Kan ik lid worden van buiten de Verenigde Staten?
Ja, op dit moment zijn we klaar om leden te accepteren uit elk land.
Privacy beleid
Klik hier om het privacy beleid te lezen
Hoe stop ik pop-ups op deze site?
Onze site installeert geen adware. Als jij of iemand anders die je computer heeft gebruikt een site heeft bezocht die adware op je computer heeft geïnstalleerd, dan stellen wij voor dat je antispyware of antiadware installeert en daarmee je computer scant op malware.
Staat het antwoord op je vraag er niet tussen?
Gebruik het contactformulier om het onze klantenservice te vragen. Contacteer Ons